Pod kontrolą: Bojo v. 2.9.0

|  FAQ  |  FORUM  |  CHAT  |  POMOC  |


[ OD b00meros'a ]   [ ZASADY ]   [ OPOWIADANIA ]

-- POMOC --
Dobra, wiec tak:
Do tej pory prowadziłem w latach dwudziestych, ale jeżeli ktoś ma ochotę na rozgrywkę w dzisiejszych czasach to też mógłbym spróbować. Jeżeli chodzi olata 1890 to osobiście za nimi nie przepadam i nie mam zamiaru się męczyć ;) Kolejna sprawa to wiedza. Zakładam że przeciętny człowiek nic nie wie o 'prawdziwym' świecie ;) więc na poczatku wszelkie wnioski na temat widzianej istoty będą tylko wnioskami przeciętnego czlowieka (hehe) i/lub gracza :) Tak więc BG będzie wiedział że widzi Mi-Go tylko wtedy gdy wcześniej ktoś mu powie, gdzieś przeczyta czy też w szaleńczej wizji dowie się że tak wygląda Mi-Go. Tak przynajmniej ja rozumiem wskaźnik mitów. Co do zdrowia psychicznego to zakładam że prawie po każdym scenariuszu BG będzie na minusie. Czasem będzie to jeden punkt a czasem 10. Próbóje tym odzwierciedlić to że cały czas BG widzi że nic nie jest prawdziwe a wiele żeczy jest dozwolene (IO CHAOS ;) i taki zwyludź tego nie rozumie. Oczywiście gdy będzie się starał, to ma przed sobą wiele przygód więc proszę się nie zrażać :) Rekompensuje to tym że jak postać spodka kolejną istote takiego samego gatunku np po roku to już jej tak nie przerazi jak za pierwszym razem. Przy trzecim spodkaniu uważam że BG jest już znieczulony na ten widok. Oczywiście nie tyczy się to wszystkiego. Czasem coś może być zbyt okropne by się z tym oswoić. Może się zdażyć iż postać będzie spotykać się z danymi istotami wielokrotnie nie wiedząc nawet kim one są. Miło by było gdyby gracz wymyślił dla nich jakąś tymczasową nazwę ;) Zachęcam. Mogą wyjść całkiem fajne nazwy :)))

Magija:
W zewie magija jest raczej desruktywna dla zdrowo myslacego czlowieka (patrz wyżej). To wcale nie znaczy że nie można z jej kożystać. Wręcz przeciwnie! Znacznie lepiej wpływa to na klimat gry a poza tym część istot z którymi postać się zetknie raczej ciężko będzie pokonać wyłącznie przy użyciu karabinu. Jednak jak już napisałem odciska ona swoje piętno na umyśle. Tak przynajmniej muwi podręcznik ;)

Walka:
Właściwie to jest mi obojętne jaki styl gry preferujesz. Jeśli chcesz to możesz biegać z obżynem pod płaszczem i strzelać przez drzwi a następnie patrzyć przez dziurę co jest w środku ;) Pamiętaj tylko, że jesteś samemu a nie w kilkuosobowej drużynie, i to nie heroic fantasy :) Niech to jednak będzie jakoś poparte histryja postaci. Gdy dojdzie do walki to szczegółowo opisz mi jakie rużne strategie podejmiesz w razie jakich wypadków, bo nie widze większego sensu prowadzenia walki z jakimś tam stróżem przez tydzień.

Wymagania:
1) dostęp do netu i sprawny komp ;)
2) przede wszystkim bogata historyja z dużym naciskiem na psychikę postaci. Wole dużo wcześniej wiedzieć czego można się spodziewać po postaci i pod jej kontem pisać scenariusz.
3) twożąc postać wybież sobie graczu dowolny zawud jaki uważasz za jedyny słuszny i prawdziwy :) oraz wymyśl jakie umiejętności by do niego pasowały (6-9) a następnie rozdziel między nie punkty. Jeżeli nigdy nie grałeś w zewa to jest to wykształecenie*20. Następnie ustal na co idzie hobby (inteligencja*10) Niech to będzie pierwszy wpis, a ja to ocenię ;))))) i być możę zatwierdzę :)))) Napisz też co teraz robisz i gdzie chciałbyś zacząć.

Więc powodzenia.
Przyda się.

bOOmeros
(c) 2001, 2002 by coatFreak