Pod kontrolą: Bojo v. 2.9.0
|  FAQ  |  FORUM  |  CHAT  |  POMOC  |

[ WSTEP ]  [ TRADYCJE ]  [ KLANY ]  [ POKOLENIA ]
[ KREACJA BOHATERA ]  [ OPOWIADANIA ]

Na podstawie Wampir: Maskarada

By Panthera & Boneshade
Wersja .doc, do ściągnięcia

[ Sorry za kiepskie tłumaczenie tekstów wyciętych z podręcznika podstawowego, ale to jedyne mi dostępne a nie chce mi się samej tego przepisywać. Pomoc kuleje gdyż trudno z 310 stron rozbić kilkanaście. Dlatego jak coś nie jest pewne Pytajcie MG.]

Od MG czyli od nas:
Po pierwsze Historia, Historia i jeszcze raz Historia postaci :)
Panthera:
Postacie - jestem za tym by były one młode. Najlepiej niedawno przemienione, zaraz po przemianie czy wręcz nawet przed [ ghule lub ludzie]
Klany - hmm jeśli postacie początkujące to nie polecam brać Tremere.
Klany - Jeśli ktoś bierze klan np. Brujah niech chodź w przybliżeniu trzyma się jego założeń.
Stwierdzania typu ja go bije bo jestem Brujah ... nie przejdą. Polecam uzasadniać swoje poczynania.. np. charakterem, wadami [ popędliwy, bojący się ludzi, lek wysokości, awersja do danej postaci, złe przeżycia z młodości .itd.].
BoneShade:
Postać- tworząc ja trzeba pamiętać ze to kiedyś był człowiek który musiał jakoś funkcjonować w społeczeństwie. To oznacza pracować, jeść, kochać, mieć przyjaciół i potrafić przeżyć w swoim otoczeniu.

Jeszcze kilka uwag na temat świata prowadzonego przez nas i postaci [ Nas - Boneshade i Panthera] - Słowa Boneshada - z przypisami Panthery:
1. Tworzenie postaci - jeśli tworzymy postać i powiem ze czegoś nie możesz mięć to znaczy ze tak jest.. przykro mi..
2. Postacie młode... podkreślam słowo MLODE...góra 30 lat po przemianie....status góra anchilla znaczy pełnoprawny członek rodziny wampirów. Spowodowane jest to tym iż zaczynacie grać w nowym mieście więc trudno to o status miedzy spokrewnionymi.
3. Wampiry powiedzmy z wiekiem świeżo przyjeżdżają do miasta...cel dowolny ( acz nie chciał bym się dowiedzieć ze przyjeżdżają tu bo goni za kim z tego miasta :) ....wampiry świeżo po przemianie ...dopuszczone jest by były z tego miasta...ale o świecie wampira i miejscach w jakich te istoty przebywają wiedzą dokładnie NIC...znaczy zna miasto w sensie bo żył tu jako człowiek ale zero ma pojęcia o czymkolwiek związanym z nadnaturalnymi istotami.
4. Dozwolone jest granie:
a) człowiekiem - jeśli nigdy nie grałeś w wampira;
b) ghulem - jeśli znasz się na wampirze i masz ochotę jakiś czas pograć kimś słabszym;
c) i oczywiście vampirkiem ;)
5. Gramy w mieście Sin City w roku 2002 w teoretycznych stanach ...miasto jest trochę podobne do NY ale bardziej w gotyckim stylu. Język obowiązujący angielski. ( polecam obejrzenie "Dark City" oraz choć by "Batmana" :P Burtonowskiego!, "The Crow" pierwszą część, )
I to tyle zarazie.

Dodatek od MG zwanego Ludka:
Opis gry "Wspomnienie przeszłości nie do końca przeżytej"
  • Gra jest pomyślana dla grania Ancillae ale gracze zaczynaj grę jako ludzie

  • Od graczy oczekuje opisu postaci urodzonej w okolicach roku 1900 (+/-20 lat),
    Opis powinno dotyczyć jak osoba postać jest, jej pragnieniach, zamierzeniach oraz osiągnięciach. W momencie rozpoczęcia gry postacie nie miały kontaktu z czymkolwiek nienaturalnym. Dobre będzie posianie najbliższych osób dla postaci ale proszę to robić oszczędnie max. 5 zdań na wszystkie osoby.

  • gracz może zrobić postać według zasad robienia standartowego Vampira z VtM Revised ale dyscyplin prószę nie przydzielać

  • do opisu postaci proszę dołączyć listę życzeń co do Klanu, generacji oraz dyscyplin które wasza postać mógłby rozwinąć. Niemniej ostrzegam ze jest jedynie lista życzeń i nie daje żadnych gwarancji otrzymania tego co się napisało.

  • Można wybierać zalety i wady ale tak jak dyscypliny są tylko tym czym ewentualnie będzie się charakteryzowała postać. Można wybierać zalety i wady wampirze ale te pojawia się oczywiście dopiero po przeistoczeniu postaci.

  • Gra będzie utrzymana w konwencji czarnego kryminału .. film "Chinatown", "Dziewiąte wrota" powinien dobrze zilustrować styl gry.

  • (c) 2001, 2002 by coatFreak